مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-27اقتصادي

تریبون آزاد| گلایه مالباختگان مفتاح رهنورد از اطاله دادرسی


جمعی از مالباختگان شرکت خودرویی مفتاح رهنورد با حضور در تریبون آزاد «فارس من» ضمن اعتراض بر عدم تحویل خودروهای پیش خرید شده این شرکت و از دست رفتن سرمایه مشتریان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پرونده خودرویی مفتاح رهنورد که مربوط به یک شرکت خودرویی با بیش از 1700 مالباخته است چند سالی است به یکی از پرچالش ترین پرونده قضایی تبدیل شده است.

روز گذشته 7 بهمن 99 گروهی از مالباختگان شرکت مفتاح رهنورد پشت تریبون آزاد فارس من حاضر شده و درخواست های خود را در رابطه با رسیدگی عاجل به مشکلات مالباختگان این شرکت اعلام کردند.

در این زمینه کمپینی هم در فارس من به ثبت رسیده است.

  یکی از مالباختگان به مشکلات بیش از 1700 نفر از مالباختگان شرکت خودرویی مفتاح رهنورد به مدیرعاملی میثم رضایی پرداخت و گفت: بیش از 2 سال و اندی است از روند قضایی پرونده می گذرد، نه تنها تغییری در روند قضایی این پرونده صورت نگرفته بلکه متهم چند ماه است که از زندان آزاد گشته و با وجود برگزاری دو جلسه از دادگاه کیفری، هنوز مالباختگان بلاتکلیف هستند.

  وی افزود: متهم علی رغم قول هایی مبنی بر اینکه در صورت آزادی اش از زندان، تمام تلاش خود را به خرج می دهد تا مشکلات شکات را مرتفع سازد اما پس از آزادی اش از زندان، هیچ حرکتی در جهت رفع مشکل و جلب رضایت شکات انجام نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون آزاد| گلایه مالباختگان مفتاح رهنورد از اطاله دادرسی

تریبون آزاد| گلایه مالباختگان مفتاح رهنورد از اطاله دادرسی